Llibres i material escolar

El material escolar el tenim socialitzat per tal d’aprendre a compartir-lo, a fer un bon ús i a respectar tot allò que és comú per a tots.  Les nostres famílies fan una aportació de 80 € per curs. Amb aquests diners comprem tot allò que els nostres alumnes utilitzen durant el curs escolar: pintures, papers de tot tipus, carpetes, bolígrafs, i tots els materials que considerem necessaris per a les diferents tasques pedagògiques.

Fa uns anys, a través de l’AFA,  vam començar un projecte de socialització de llibres al que les famílies s’adhereixen. Avui dia ja no és possible socialitzar tots els llibres i també n’hi ha d’us individual.

En el següent llistat teniu els llibres que utilitzarem durant el curs 2023-2024. A Educació Infantil no utilitzem llibres, però sí fem ús d’una quantitat important de material didàctic.

Educació primària:

Educació infantil: