Notes informatives

L’escola de La Riba us informa que el proper dijous 21 de desembre serà un dia inhàbil a efectes escolars, d’acord amb la normativa vigent relativa a la jornada electoral. Per tant, l’escola romandrà tancada a efectes lectius, i de qualsevol activitat extraescolar.

També us informem que el divendres 22 de desembre, últim dia del trimestre, és un dia lectiu, d’acord amb el calendari escolar establert per al curs 2017-2018. Aquest mateix dia els alumnes de l’Escola oferiran el Concert de Nadal al Local social ribetà a les 12h del migdia.