L’anglès a l’escola

Des de l’escola de La Riba considerem que aprendre idiomes a una edat primerenca pot ser molt beneficiós per als nostres alumnes. A l’aprendre nous idiomes desenvolupen competències lingüístiques, assimilen millor totes les llengües (incloses la materna) i coneixen altres cultures i maneres de pensar que poden ajudar al seu desenvolupament general i personal.

És per això, que, de des l’escola de La Riba seguim insistint en la importància de treballar la llengua anglesa de manera amena i divertida, tenint en compte els continguts establerts i poder ser consolidats a final de la primària.

Dit això, ens agradaria a través del nostre web  donar una pinzellada a algunes de les activitats que s’han dut a terme en la classe d’anglès.

Pel que fa a Educació Infantil, els menuts de l’escola han estat treballant els colors, els números, les parts dels cos, expressar sentiments… com també familiaritzant-se amb missatges d’intercanvi que es porten a terme a l’aula d’anglès de forma natural, ja que és un vocabulari i expressions d’ús habitual a les nostres aules.

En referència a Cicle Inicial i 3r els nostres alumnes han perfeccionat el números, colors, vocabulari divers de les diferents unitats a través dels jocs com a instrument principal en el seu procés d’aprenentatge.

I per últim els nostres alumnes de Cicle Superior han estat treballant els continguts establerts, amb activitats diverses, però amb una de ben especial, les receptes, creades per ells mateixos a la classe d’anglès. Amb aquesta activitat s’ha volgut portar a terme per tal d’endinsar als nostres alumnes en aquella part de l’assignatura que més dificultats mostren, l’expressió oral. Sens dubte ha sigut una activitat, que de ben segur, no oblidaran mai.

(Cliqueu per veure’n més)