La Festa de Nadal de l’escola

Al matí tots els alumnes i mestres de l’escola van fer cagar el tió! Aquest ens va cagar joguines i jocs i també algunes llaminadures! Gràcies a la col·laboració de l’AMPA vam poder gaudir d’un bon esmorzar!

Els més petits de l’escola també van alimentar durant força dies la seva petita i peculiar Tiona Mariona, aquest mateix matí la van fer cagar i si si… va cagar un grapat de caramels ben bons!!

(Si cliqueu a la fotografia, en veureu algunes més)

El local social va reunir les famílies, amics i veïns de la població per celebrar la festa de Nadal i de final de trimestre.

Els presentadors de l’acte començaven felicitant l’escola de La Riba per ser guanyadora del Premi Escoles Verdes 2017 tot visualitzant el vídeo que es va passar el dia de l’entrega del premi al Museu de les Aigües de Cornellà de Llobregat el passat 25 de novembre.

En primer lloc donàvem pas als més petits del poble, els nens i les famílies de la Llar d’Infants Municipal El Brugent” que ens recitaven el poema “Jo sóc el rei de la casa”

Els alumnes d’educació infantil van recitar un poema de Mn Ramon Muntanyola, El Pessebre, van cantar una cançó de nadal en anglès i per últim ens van cantar la cançó El floquet de Neu, del Ruc Català!

Els infants de 1r, 2n i 3r ens van recitar un poema nadalenc de Mn Ramon Muntanyola que porta per títol Imatges sagrades:  També  van cantar la cançó Amb tu de David Getta i Santa claus is coming to town.

Els nois i noies més grans de l’escola ens van recitar un parell de poemes de Mn Ramon Muntanyola: Paisatge interior i Infants, ocells i nadales.  Tot seguit van cantar una cançó del grup La Pegatina, Aquí és Nadal i estic content! i una en anglès que porta per títol: Jingle Bell rock

L’Associació Amics de La Riba llegia el veredicte del XVIII Concurs de Portals Nadalenques que hi participa tot l’alumnat de l’escola. Les finalistes van ser l’Èlia Sagrario de 5 anys, la Duna Klomp de 6 anys i l’Aina Pérez de 5è de primària. Finalment, la postal que felicitarà les properes festes a tots els vilatans serà el dibuix de l’Aina.

Maria Jacobs, cantautora vallenca va ser present a la festa i amb ella i la seva cançó “M’agrada tant fer-te feliç” donavem per finalitzada la festa i ens desitjavem unes molt bones festes de Nadal i un feliç 2018!

(Si cliqueu aquesta última fotografia, en veureu moltes més)