Club de lectura: “Un secret que només sé jo”

L’Escola de La Riba segueix realitzant el seu projecte de Parlem de llibres. Un projecte que va néixer gràcies a la formació que des de ja fa uns anys van assistir mestres i ex-companyes al Seminari de Biblioteques de l’Alt Camp i la Conca de Barberà . Aquest seminari, que estava coordinat per la mestra Mònica Badia, ajudava a incentivar el Gust per la lectura a totes les biblioteques escolars de la demarcació. L’experiència que aquí presentem consisteix en la realització d’un Club de lectura escolar.

“Un club de lectura es pot definir com un grup de persones que es posen d’acord per llegir el mateix llibre i després reunir-se per parlar-ne. Aquesta trobada pot ser presencial o virtual, en una hora i un dia concrets, per expressar les pròpies opinions en les xarxes socials d’Internet o en un bloc.”

Joan Portell

(si voleu veure més imatges cliqueu a la fotografia)

Aquest cop el llibre escollit és de l’escriptora Eulàlia Canal que amb el llibre “Un secret que només sé jo” ha captivat a tota la classe amb les peripècies de tres amics que han d’esbrinar què li va passar a la senyora Dèlia. A més a més, l’autora ens visitarà a l’Escola de La Riba en motiu del XVI Certamen Literari que organitza la Zer El Francolí.

“Com més llegeixis, més coses sabràs. Com més aprenguis, a més llocs viatjaràs”

Dr. Seuss.