VISITA DELS MOSSOS D’ESQUADRA

El dia 24 d’octubre l’alumnat de cicle superior vam rebre una xerrada dels mossos d’esquadra. L’objectiu era conscienciar-nos dels perills que poden tenir les xarxes socials.

En primer lloc es van interessar per les xarxes que utilitzàvem ( facebook, whatsapp, instagram, musicaly,…). Ens van fer adonar que moltes d’aquestes demanen una edat que nosaltres no tenim.Seguidament vam respondre unes preguntes que ens feia la mosso d’esquadra, totes relacionades amb la seguretat de les xarxes socials.

Per acabar vam veure un video d’ una noia que es deia Becky que utilitzava internet de forma irresponsable.

Vam treure unes conclusions molt interessants que segur que utilitzarem per fer un ús correcte de les xarxes socials. Va ser molt interessant.

Alumnat de sisè.