REPRESENTEM LA NOSTRA TASCA! FEM TEATRE!

El resultat final de la nostra tasca ha estat la representació de l’obra ” L’escola Joan Maragall”.

Aquesta obra és fruit d’un treball conjunt de mestres i alumnes. Des de les idees inicials fins al guió de l’obra ha estat compartida per tothom.

Ho considerem un resum de totes les activitats fetes durant la tasca en la qual hem investigat, llegit, entrevistat, descobert i remenat en arxius la història de la nostra escola.

A més fent teatre, hem enfortit els nostres vincles d’amistat.

Donem gràcies a la srta. Pili que ens ha dirigit amb molta professionalitat i ha sabut engrescar-nos.

Esperem que us agradi aquest video que consta de tres parts.

Alumnat de 5è, Eli, Alexandra  i Núria.

1. Pili

Gràcies a vosaltres per tota la il·lusió, entusiasme i esforç amb què s’ha dut a terme aquesta activitat, ha estat una gran experiència tant per les mestres com pels alumnes i un gran treball en equip! Felicitats alumnes de cinquè ho heu fet genial! Sou uns artistes ;D