LA PROTECTORA D’ANIMALS LYDIA ARGILÉS, VISITA CICLE MITJÀ I INICIAL AL JOAN MARAGALL!

IMG_2356_opt

La protectora d’animals Lydia Argilés va visitar ahir per la tarda la nostra escola  Els alumnes de Cicle Mitjà i Inicial van poder gaudir d’aquesta xerrada.

La Lydia va conscienciar als alumnes de la importància de tenir una mascota a casa, així com també va donar uns consells als alumnes del què han de fer si es troben un gos o un gat perdut al seu barri o municipi.

La protectora d’animals Lydia Argilés, compta amb un total d’uns dos-cents gossos i un trentena de gats que no tenen amos. Sort en tenim d’aquesta protectora que s’ha fet càrrec d’aquests animals.

Nosaltres som conscients de la tasca que està fent aquesta protectora d’animals i intentarem ajudar-los.