Cicle Inicial visita la parada de Sant Jordi

Els alumnes de cicle inicial avui hem visitat la paradeta instal.lada al pati de la nostra escola. Hem vist coses molt boniques per poder comprar, a més a més de llibres i contes.

També hem pogut triar un conte de regal per poder llegir a cada aula. Moltes gràcies!!!

Us desitgem a tots que el diumenge tingueu una bona Diada de Sant Jordi!!!

Sant Jordi 001  Sant Jordi 009

Sant Jordi 004  Sant Jordi 010

1. Pili

Els alumnes de primer A hem triat el conte “Mini Saurio y Lucy la ruidosa” i la classe de primer B “Quan la competició va massa lluny”.

1. Consol

Els alumnes de 2n A vam triar “Sant Jordi, la princesa i el drac pudent” i la classe de 2n B “Luna i el panda vermell”. Us volem fer la proposta d’intercanviar els contes per a poder-los llegir tots, què us sembla?