AUDICIÓ DE GUITARRA

Dijous 4 de maig

Avui ha vingut un noi que es diu Albert. És professor de guitarra i bateria en una escola de música de Lleida i ens ha vingut a ensenyar la guitarra espanyola i la elèctrica. Com que la senyo li havia dit que nosaltres ja coneixiem les parts de la guitarra ens ha posat a prova i ens les ha preguntat. Cap problema, ens les sabiem totes! Però quan hem al·lucinat més ha estat quan les ha tocat.: cadascuna feia el seu so diferent, per a poder tocar els diferents estils de música.

Quan ens ha fet el petit concert ens hem quedat amb la boca oberta, sobretot amb la guitarra elèctrica. Ens ha agradat MOLT.

Moltes gràcies, Albert.

Alumnes de 3r A i B