90 ANYS DE L’ESCOLA JOAN MARAGALL!

Ahir el Consell Escolar Municipal, va guardonar l’Escola Joan Maragall, pels seus 90 anys de docència. Junt amb altres centres docents de la ciutat de Lleida ( INS Ronda, Escola de Jardineria, Escola Espiga, Escola bressol Borràs, Escola Antoni Bergós), la nostra escola va rebre mostres d’agraïment tant per part del Sr. Miquel Àngel Culleres Delegat d’Ensenyament, com del  Sr.Alcalde de Lleida Àngel Ros i la regidora d’educació, pel seu camí docent al llarg d’aquest 90 anys de servei. “Una escola per a tot, i per a tots”

1. Francesc

Quin goig que feu!!!! Quin equip!!!!

Enhorabona pel reconeixement i per la bona feina que esteu fent cada dia, durant tants anys.

Estem a l’espera de les fotos.

Una abraçada