Rosa Pàmies: “De novata a jubilada”

whatsapp-image-2016-10-06-at-18-29-34 Rosa Pàmies va ser mestra de la nostra escola durant força anys. molts alumnes, els quals ara són pares, la van tenir com a mestra d’anglès i en parlen molt bé!

Després d’uns anys d’estar jubilada, ha escrit un llibre, “De novata a jubilada“, on explica part de les seves vivències personals. És un llibre de testimoniatge i denúncia i, amb el pas dels anys, es va apreciant els canvis que de mica en mica ha anat fent el món de l’educació i com ella els ha viscut: des del Franquisme, la transició democràtica fins l’època actual. La seva visió li permet de valorar el seu pas per diverses etapes educatives (parvulari, primària i secundària), així com el seu pas per l’escola privada i la pública.

El dijous, 6 d’octubre, vam tenir el plaer que compartís amb nosaltres la publicació del seu llibre. Va ser una jornada molt maca, plena de records i bons sentiments.

20161006_170556

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *