Renovació Consell Escolar

El Consell Escolar és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en l’organització del centre. Està format per l’equip directiu, representants de mestres,  pares, personal d’administració i serveis, ajuntament i associació de pares i mares. Els membres del Consell Escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

Aquest any cal procedir a la renovació de 2 membres del sector de pares d’alumnes. Tal com vam informar a la cartellera de l’escola, el dia 7 de novembre es va iniciar el procés electoral.

El termini per presentar candidatures finalitza el divendres, 18 de novembre. Us animem a què presenteu les vostres candidatures al Consell Escolar del centre. Si voleu presentar candidatura al Consell Escolar, només cal emplenar el formulari que trobareu a la secretaria de l’escola.

Per a més informació, podeu consultar la següent pàgina web.

vota