Educació viària a 2n

Els dies 4, 5 i 8 de maig els alumnes de segon de Cicle Inicial, hem rebut la visita a l’escola dels Policies Locals. El dijous 4 i el divendres 5 al matí, van venir a la nostra aula per tal de tractar el tema de seguretat a la via pública. Mitjançant una conversa, la visualització d’un vídeo i la realització d’una fitxa vam aprendre els fonaments per poder circular com a vianants de manera segura.

Posteriorment, les tardes del divendres 5 i del dilluns 8, vam fer una sortida a peu per tal de posar en pràctica tot el que havíem vist i parlat a les sessions a l’aula.

Ha estat una activitat motivadora i molt útil per tal de fer-nos adonar de la quantitat de perills que hi ha en sortir al carrer i de com podem minimitzar-los.

IMG_0062 - còpia