Distinció Escola Verda

Aquest dilluns l’Escola Joan Ardèvol va celebrar el reconeixement del centre com Escola verda.

A l’acte central que es va portar a terme a les 12 del migdia i en el que es va penjar el distintiu d’Escola verda, hi van assistir a més dels alumnes, pares i representants de la comunitat educativa de l’escola, la sra. Imma Reguant, directora dels ST d’Ensenyament de Tarragona, el sr. Alejandro Garcia, regidor d’Ensenyament i PAO de l’Ajuntament de Cambrils, i altres representants del món educatiu de la demarcació i del municipi.

Durant tot el dia els alumnes van celebrar una jornada de convivència en la que els més grans van ensenyar als més petits a utilitzar joguines, que han construït entre tots, utilitzant productes i materials reutilitzats. Aquestes joguines es podran fer servir a partir d’ara a l’hora de l’esbarjo.

En un acte celebrat el passat 25 de novembre al museu Agbar de les Aigües de Cornella de Llobregat, l’escola va rebre el distintiu d’Escola verda i la inclusió a la Xarxa d’Escoles per  a la Sostenibilitat de  Catalunya.

L’obtenció del distintiu d’Escola verda és el reconeixement de la feina que s’està fent a l’escola des de fa més de dos anys en la incorporació de metodologies i actuacions que  promouen   l’educació per a la sostenibilitat en les activitats del centre i en la vida quotidiana dels alumnes i les seves famílies.

El diari de Tarragona i la revista Cambrils es van fer ressò de la notícia: