Cicle Inicial descobrim el port de Cambrils

El dia 31 de gener  els alumnes de segon A i el dia 21 de febrer, els alumnes de segon B, vam baixar al port de Cambrils a fer una descoberta de la zona. La monitora de l’activitat és historiadora i mitjançant fotografies antigues i explicacions diverses, ens va mostrar com era el port de Cambrils en el passat.
Al passeig de les Palmeres, vam fer unes construccions amb galledes, sorra i pedres que intentaven imitar la Torre del port.
Vam anar passejant fins al port pesquer i allà ens va explicar tècniques de pesca i vam poder veure un parell de barques treballant així com també els remendadors i remendadores reparant les xarxes.
Més tard vam baixar fins a les escales Reials a esmorzar i vam poder contemplar l’escultura de les Serenes.
Posteriorment, vam fer el camí de tornada passant per la Torre del port , visitant el seu interior i també gaudint de les vistes.
Per acabar l’activitat, vam visitar el Parc del pescador i vam gaudir d’una estona d’esbarjo.

img_0049-copia