Cicle Inicial al Teatre Bartrina de Reus

El dimecres dia 21 de febrer, els alumnes de cicle inicial ens vam desplaçar fins a la ciutat de Reus per tal de veure una obra de teatre al Bartrina que té per títol “El nen que venia d’un altre planeta”. És una obra inspirada en la novel·la “El petit príncep” d’Antoine de Saint-Exupéry. El protagonista ens mostra la importància de valorar els aspectes de la vida més espirituals i deixar de banda tot allò que sigui material.

Donant-li  un gran valor a l’amistat, el personatge principal ens ensenya que les coses que ens poden omplir no tenen forma ni color; que les petites coses de la vida són les que donen sentit i valor a la nostra existència.

En sortir del teatre, ens vam dirigir a la plaça Mercadal per tal d’esmorzar i tenir una estona d’esbarjo. Després vam pujar a l’autocar i vam fer el nostre viatge de tornada a l’escola. El proper curs volem repetir!