Sant Jordi 2017

A l’escola ens agrada celebrar la diada de Sant Jordi. Tot i que enguany, el dia 23 d’abril era diumenge, nosaltres vam celebrar-ho igualment, el divendres, 21 d’abril.

IMG_5510 - còpia  IMG_2482 - còpia

Vam fer moltes activitats i molt diverses. Els alumnes d’infantil vam guarnir l’entrada de l’escola, amb una cartellera que representava la llegenda de Sant Jordi i un castell. Tots els alumnes vam fer tallers de poesia i de lectura, dibuixos, i tot tipus de textos. Els alumnes de 5è vam fer la representació a les Llars d’Infants La Galereta i Dolors Medina. A les sortides de l’escola, els alumnes de 6è vam fer venda de llibres i roses per ajudar en les despeses de les colònies.

També, els alumnes de cicle inicial vam tenir el plaer de gaudir de la representació de la Llegenda de Sant Jordi dramatitzada per part dels avis de la residència Cambrils Suite. L’activitat es va dur a terme durant la darrera sessió del matí. Un total d’onze avis van participar en la representació de la tan famosa i reconeguda llegenda. Per fer-la més atractiva, van utilitzar atrezzo i titelles elaborats de manera artesana l. Va ser una bonica manera de compartir una festivitat amb persones de la tercera edat. En finalitzar l’acte, es va obsequiar als participants i monitores amb una rosa.

IMG_0003 - còpia  IMG_20170421_122516 - còpia

Per la tarda vam fer el festival: els alumnes de 6è vam representar la llegenda per a tota l’escola i després hi va haver el lliurament de premis dels concursos literaris i de l’AMPA.

Va ser una jornada genial!

IMG_3206 - còpia  20170421_153742 - còpia