XX SETMANA DE LA CIÈNCIA

Del 13 al 22 de novembre se celebra la XX Setmana de la Ciència que té com a objectiu fonamental despertar i potenciar l’interès dels més joves sobre els temes científics i tecnològics.
Els temes centrals de l’edició d’enguany són la llum i els sòls amb motiu de la celebració de: “L’Any internacional de la Llum i de les Tecnologies basades en la Llum” i “L’any internacional dels Sòls”.
A l’escola ens centrarem en activitats referents a “La Llum i les Tecnologies basades en la Llum”.
Durant aquesta setmana s’organitzen arreu de Catalunya un conjunt d’activitats relacionades amb la ciència. Us animem a participar-hi.
Des de l’escola volem participar també en aquesta celebració amb l’organització d’algunes activitats a les aules i en la convocatòria del VII Concurs de fotografia científica.

Cartell Setmana de la ciència 15-16b