ÚLTIMES MISSIONS DELS AGENTS VERDS

El divendres 16 de juny els Agents Verds van estar força enfeinats duent a terme una doble missió.

Per una banda, van fer entrega a totes les classes d’un diploma acreditatiu de la quantitat de piles recollides pel concurs Apilo. Quant a l’escola van informar que la classe guanyadora havia estat 4t B amb un total de 137 kg i, per això, se’ls va fer entrega d’una xapa amb el logo i la mascota d’Escola Verda. També van recordar que aquest concurs és anual i, per tant, hem de seguir reciclant piles!

D’altra banda, van visitar els alumnes de 5è per tal de fer el traspàs d’Agents Verds, fent entrega dels carnets que el curs vinent els identificarà com ajudants oficials d’en Verdi i així continuar la tasca d’Escola Verda.

A continuació us deixem els vídeos d’ambdues accions.

I recordeu: Els petits canvis… són poderosos!

Imagen1