Reciclem per un món millor

L’escola Joan Ardèvol inicia aquest curs el camí per esdevenir escola verda i qui millor que els alumnes de 6è per dinamitzar les primeres accions, sota el lema “Els petits canvis són poderosos” i deixar així la darrera empremta a l’escola.

Aquest repte ha estat possible gràcies a la col·laboració de la comissió de convivència i biblioteca.

El primer pas serà la recollida selectiva de residus tal com es fa en el nostre municipi. Per aquest motiu, els alumnes de 6è han esdevingut monitors referents per engrescar a alumnes i professors en aquesta primera missió.

Durant els dies 17 i 18 de desembre, tots els alumnes de l’escola van participar d’una activitat en un inflable per aprendre a reciclar saltant. La cloenda va ser al pavelló cantant i ballant al ritme de la cançó: Si triem junts sona millor, del Pitu Tries amb coreografia dels “monitors” que han fet una gran tasca.

[simpleviewer gallery_id=”20″]

[ezcol_1half]

Si vols veure l’àlbum complet:

reciclem 2015

[/ezcol_1half] [ezcol_1half_end][/ezcol_1half_end]