Jardí botànic

Mercès a la iniciativa de la Comissió de Convivència, la col·laboració de tots els alumnes, mestres i famílies de l’escola, el 17 de juny l’escola es va convertir en un Jardí Botànic.

La Comissió de convivència, el present curs, va acollir el naixement de la nova Comissió d’Escola Verda que té per objectiu promoure activitats per sensibilitzar els alumnes per fer un món més sostenible i millor. Així doncs, per nadal ja es va organitzar una ballada conjunta i uns inflables per promoure el reciclatge. Durant el segon trimestre, cada classe va adoptar una planta, així es va treballar la responsabilitat per la cura d’un mateix i dels altres i finalment, al tercer trimestre, va organitzar el Jardí Botànic en una jornada de portes obertes en què ens va acompanyar les famílies, l’alcaldessa, la regidora d’ensenyament, l’inspector i també els tècnics de la regidoria d’ensenyament de l’ajuntament de Cambrils. Va ser una jornada fantàstica!

La Revista Cambrils se’n va fer ressò:

[alpine-phototile-for-picasa-and-google-plus src=”user_album” uid=”107198051835113305356″ ualb=”6298907248744349137″ imgl=”picasa” style=”rift” row=”4″ size=”512″ num=”30″ align=”center” max=”100″]