El nou concurs de la biblioteca i ràdio Pinaret. El personatge misteriós.

Aquest dilluns dia 22 de gener s’ha realitzat la tria de la butlleta guanyadora del primer concurs El personatge misteriós. La participació ha estat molt alta per part de l’alumnat. Avui ens hem trobat a la biblioteca del centre i s’ha fet la tria davant l’alumnat present.

Ha estat molt emocionant! L’alumnat ha fet el compte enrere i en aquell moment les butlletes han volat. Se n’han agafat al vol unes quantes, i aquestes han estat les guanyadores.

Us recordem que és un concurs que es farà la primera i la tercera setmana de cada mes. Els guanyadors i guanyadores obtindran dos punts pel concurs El millor o la millor lectora.

Donem les gràcies a tot l’alumnat que ha participat. Us esperem al proper concurs.

La comissió de biblioteca i ràdio Pinaret.