Carnaval a l’escola

Durant la setmana vam estar preparant el carnaval. Els alumnes d’infantil i de cicle inicial van seguir unes consignes per arribar a fer-se la disfressa.

El divendres, 5 de febrer, vam celebrar el carnaval. Pel matí, els alumnes d’educació infantil, juntament amb els de les llars d’infants Dolors Medina i la Galereta, van fer una rua per l’avinguda Mil·lenari. Un cop arribats al Parc del Pinaret, els nostres alumnes vam poder ballar les cançons del grup d’animació Pipirimosca.
Per la tarda, els alumnes de Cicle Inicial vam fer una desfilada de disfresses al pavelló. Hi va haver models de tota mena i molt bonics. Mireu les fotos!
Els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior van fer una desfilada a la zona de la graderia amb disfresses elaborades per ells mateixos i motius molt ecològics!

CarnavalINF-Matí
CarnavalCI-Tarda