PRACTIQUEM L’ESQUÍ DE FONS AL CAMP DE FUTBOL

img_2499

Els alumnes de Primària de l’escola hem aprofitat la pista d’esquí de fons que hi ha al camp de futbol per fer educació física.

L’objectiu amb els nens i nenes de cicle inicial era que tinguessin un primer contacte amb aquest esport i que en coneguessin el material. Molts s’han sorprès de tan lleuger que era!  I un cop calçats han lliscat, molts han experimentat noves experiències i tots s’ho han passat pipa.

Els alumnes de cicle mitjà i superior ja havien tingut algun contacte previ amb l’esport a través de l’escola, mitjançant l’ESPORT BLANC i la sortida d’esquí nòrdic que fem cada any amb la ZER. Però igualment, la sessió ha sigut molt profitosa gràcies a l’Octavi Galceran que ens ha ajudat a què l’activitat fos més enriquidora pels alumnes, aportant la seva col·laboració i oferint-nos els seus coneixements.

També volem agrair a la botiga Ski Bike que ens facilités tot el material per l’alumnat de manera gratuita.

I donar les gràcies a l’Ajuntament de Llívia per deixar-nos gaudir de la instal·lació.

img_2540img_2457

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *