Carnaval 2018

Aquest any el tema escollit per disfressar-nos per carnaval ha sigut els Jocs de taula. Els nens i nenes de Cicle Mitjà van decidir triar el joc del Monopoly, així un grup de nens van vestir-se de Mr. Monopoly, un grup de nenes van escollir la disfressa de Ms.Monopoly, un altre grup volia anar vestit de cases i hotels, i finalment un últim grup va voler anar de bitllets .Ens ho hem passat molt bé elaborant les disfresses entre tots.També vam escollir un tema musical,”Si yo fuera rico”, i el van ballar a la plaça davant de totes les famílies i la gent que va anar a veure’n.

Ens ho vam passar molt bé!!