ENS VISITA EN PILÓS

Mireu qui ha vingut avui a l’ escola. És en Pilós el monstre que recull les piles gastades. En Marc, que acompanyava a en Pilós, ens ha explicat que en Pilós i tots els seus amics recullen totes les piles de les escoles de Catalunya per poder-les reciclar. Podem llençar-les a l’ Apilo, la nau espacial que ha deixat a l’ escola. En Marc ens ha explicat que per ser un bon agent de reciclatge de piles hem de fer tres missions: 1- portar a l’escola totes les piles gastades que tinguem a casa, 2- anar per les cases dels nostre veïns, amics, familiars a recollir totes les piles que puguem i llençar-les a     l’ Apilo 3- fer-li una gran abraçada a en Pilós. La tercera missió l’hem fet estupendament, i segur que les altres també ho farem bé i serem uns grans agents. Per cert, en Marc també ens ha explicat que l’escola que aconsegueixi més piles rebrà un premi : uns diners per l’escola i un viatge a Barcelona pels seus alumnes a on jugaran i passaran tot el dia amb en Pilós. Vinga va, ajudeu-nos a portar piles a l’ escola, entre tots segur que ho aconseguirem!!!