Beques menjador 2021-2022 2ª convocatòria: Alumnes matriculats a P3 i noves incorporacions

BEQUES MENJADOR CURS 2021-2022 (alumnes de P3 i noves incorporacions)

Us informem que des del Consell Comarcal de l’Alt Penedès s’inicia la convocatòria d’Ajuts Individuals de menjador escolar per al curs 2021-2022. El termini per fer la sol·licitud és de l’1 de juliol al 30 de setembre de 2021.

• QUI POT DEMANAR LA BECA EN AQUESTA CONVOCATÒRIA ?

– NOMÉS els alumnes matriculats a P3 i noves incorporacions per al curs 2021-2022. No caldrà adjuntar la documentació no econòmica (llibre de família, IDALU, sentència de divorci, etc.) L’heu de tramitar adjuntant la documentació no econòmica i un certificat de matriculació que us proporcionarem des de la direcció.

• COM S’HA DE TRAMITAR LA SOL·LICITUD ?

La sol·licitud s’ha de tramitar de forma telemàtica a través de la web del Consell Comarcal de l’Alt Penedès, www.ccapenedes.cat, apartat de Tràmits i Gestions / Ciutadania / Ensenyament / Menjador escolar, de l’1 de juliol al 30 de setembre de 2021.

Per poder tramitar la beca telemàticament, cal tenir un certificat digital. El certificat  aconsellat pel Consell Comarcal és l’IdCat Mòbil. Si teniu dubtes sobre tot el procés, podeu enviar un email a bequesmenjador@ccapenedes.cat

• En casos excepcionals en que no sigui possible realitzar el tràmit telemàtic, es podrà presentar la sol·licitud de forma presencial al Consell Comarcal amb cita prèvia trucant al tlf. 93 890 00 00 o demanant cita a ccapenedes.cat/cita-previa. Documentació bàsica:
  • Sol·licitud complimentada i signada
  • Volant de convivència: No cal aportar-lo si s’autoritza la consulta de dades entre Administracions.
  • Original i còpia del llibre de família de totes les pàgines escrites
  • Codi IDALU: És el número d’identificador de l’alumne/a.
  • El podreu obtenir:
  • DNI / NIE: Cal indicar el número de DNI/NIE de tots els membres de la unitat familiar
  • Si l’alumne/a no disposa de DNI ni NIE, hauran de presentar el NIF (Número d’Identificació Fiscal). Per obtenir-lo:
    • Cal adreçar-se a l’Agència Tributària de Vilafranca del Penedès (Cr Sant Julià, 4). S’ha de presentar original i còpia del llibre de família (pàgina pares i alumne/a) i fotocòpia del DNI/NIE del pare, mare o tutor legal
  • En els casos excepcionals d’alumnes que no puguin obtenir cap d’aquests documents (DNI, NIE, NIF), hauran de presentar escrit especificant el motiu pel qual no el poden presentar amb el compromís d’entregar-lo un cop obtingut. Poden utilitzar el model de declaració responsable que trobaran a la pàgina web del Consell Comarcal.

Per a més informació, podeu consultar les bases d’aquesta convocatòria a la web del Consell Comarcal.