Com fer la preinscripció 2024-2025

El període per fer la preinscripció de cara al curs 2024-2025 està previst del 6 al 20 de març de 2024 (alumnes nascuts l’any 2021 o anteriors)

Per tramitar la preinscripció:

• Ho heu de fer de forma telemàtica a través del següent enllaç: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici/
  • Per poder tramitar la preinscripció, necessitareu una identificació digital. Podeu triar:
    • Idcat. Ho podeu fer via Internet
    • DNIe. Heu de personar-vos a una comissaria de Policia Nacional perquè us activin el vostre DNI electrònic (DNIe)
    • Cl@ve
    • TCAT (si sou empleats públics)
  • Durant el procés de preinscripció, us demanaran el codi del nostre centre. El codi és 08030637
  • Haureu d’adjuntar, en format .pdf, la documentació que us demanin (llibre de família, certificat o volant d’empadronament col·lectiu, vacunació, etc.)
  • Un cop finalitzat el procés de preinscripció, rebreu un document .pdf. Aquest document l’heu de guardar com a resguard i comprovant del procés de preinscripció

La documentació que adjunteu formarà part de l’expedient acadèmic de l’alumne/a.

Més endavant, us informarem de les dates a tenir en compte un cop finalitzat el procés de preinscripció.

Podeu veure tot el procés de preinscripció fent clic aquí

Si teniu qualsevol dubte, el podeu adreçar mitjançant:

Us respondrem el més aviat possible.

Moltes gràcies!!