PRESENTACIÓ PROJECTE GASPART SCHOOL

Tal com us vam avançar en les reunions de pares de principis d’aquest curs, aquest divendres, dia 18 de maig, farem la presentació del projecte GASPART SCHOOL.
En aquesta presentació tenim previst que hi assisteixin diferents autoritats d’ensenyament a Lleida, l’alcalde de Balaguer, representants de pares de l’escola i col.laboradors artístics.
Està previst fer una presentació del projecte per part de l’Equip Directiu i posteriorment fer una ruta per l’escola on tots els alumnes estaran realitzant diferents actuacions artístiques i que podran mostrar als assistents.
Aquest és un projecte que hem iniciat amb molta il.lusió aquest curs i que esperem segueixi creixent amb la implicació i participació de tota la comunitat educativa al llarg de molts anys fins a convertir-se en un tret identificatiu de l’escola.
Periòdicament un anirem informant de les diferents actuacions i exposicions que es vagin fent al llarg de cada curs a fi que les famílies també hi pugueu participar activament.