Comunicat a les famílies

Benvolguda família,

En primer lloc volem desitjar-vos un molt bon inici del curs 2016-2017 juntament amb els vostres fills i filles i que amb il·lusió i esforç puguem aconseguir els reptes que ens hem plantejat.

Dir-vos que enguany a l’escola continuarem amb el Programa d’Escoles Verdes (2n curs) amb l’objectiu de conscienciar a tots els membres de la Comunitat Educativa de Gaspar de Portolà (pares, alumnes, professorat, personal laboral,…) de la necessitat de tenir una escola sostenible. Això comportarà tota una sèrie d’actuacions que ens implicaran a TOTS.

Molt aviat constituirem una Comissió per la Sostenibilitat on hi haurà representants dels diferents sectors de l’escola i que vetllaran per fer propostes d’actuacions sostenibles (reduir els residus, posar contenidors per als diferents productes de rebuig, millorar els espais del centre,…) i en faran el seguiment. Demanem ,per avançat, la vostra màxima implicació en totes aquelles propostes que es facin des de la Comissió i que també fareu vosaltres; només així aconseguirem una escola i una societat més respectuosa amb el medi ambient.

Dir-vos també que amb l’objectiu de millorar la competència lingüística plurilingüe, l’escola participarà durant els dos propers cursos, 2016-2017 i 2017-2018, en un Programa GEP (Grups d’Experimentació Plurilingües)que organitza el Departament d’Ensenyament i que ens ha seleccionat per dur-lo a terme. Aquest suposarà un increment de l’ús de les llengües, sobretot de l’anglesa, en àrees no lingüístiques( visual i plàstica, coneixement del medi social i natural, treballs interdisciplinars,…).

Al web de l’escola us anirem informant de les diferents actuacions que implementem al llarg d’aquest i d’altres cursos envers aquests dos programes i esperem la vostra màxima complicitat i implicació.

ESCOLA GASPAR DE PORTOLÀ

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *