Menjador escolar

MENÚ NO CARN ABRIL  2024

CIRCULAR FAMÍLIES

FITXA INSCRIPCIÓ 23-24

La gestió del menjador escolar serà a càrrec de l’empresa COMERTEL, ja que així ho ha determinat el Departament d’Ensenyament que delega competències al Consell Comarcal de la Noguera.

L’elaboració del menjar es continuarà fent al centre per part de les mateixes cuineres que hi havia fins ara així com la vigilància i el treball dels hàbits dels nens/es la continuaran fent les mateixes monitores del curs passat.

Cal omplir la fitxa d’inscripció al menjador annexada per a  que, en cas de voler usar el servei de menjador tant de forma fixa com eventual, l’omplin i la retornin a la monitora responsable.

També cal tenir en compte la  normativa del menjador escolar que cal llegir bé ja que es dóna tota la informació necessària a molts dels dubtes que, a vegades, se’ns planteja.

Els alumnes que els concedeixen ajut socioeconòmic (beca del Consell Comarcal) quan se’ls ho comuniqui, pactaran amb COMERTEL els dies de la setmana que empraran el servei; fins aleshores si volen emprar-lo hauran d’omplir la fitxa i domiciliar-lo.

Els preus establerts per aquest curs seran :

• Fix: consideremusuarifixqualsevolalumnequefaciúsdelserveidemanera habitual, com a mínim 3 dies a la setmana i sempre els mateixos dies. Preu: 6,69€
  • Esporàdic: consideremusuariesporàdicqualsevolalumnequefaciúsdel servei de manera puntual. Preu:.7,36€

TELÈFON CUINA 681 280 774