Nous esports…

Aquesta setmana ha estat més curta degut a les colònies, així que només la classe de 1A ha pogut gaudir de la companyia de l’Ivan de 5è i l’Hajar de 6è. Ens han explicat la seva experiència en el taekwondo i l’atletisme.

L’Ivan ens ha explicat que utilitzen per a protegir-se, la topada que va tenir un dia en una batalla i la importància de practicar esport per a fer molts amics. El taekwondo és un esport força practicat a Balaguer, a la classe de 1A hi ha molts nens que ho practiquen o ho han practicat. Sabeu que a l’escola també podeu realitzar extraescolars de taekwondo?

L’Hajar ens ha explicat  de que a l’atletisme no només es realitza curses, sinó també salts, llançaments… El més important és superar-se un mateix i seguir un entrenament adequat. L’Hajar va iniciar-se a l’atletisme gràcies a la seva amiga que la va convèncer i enlloc de quedar-se a casa avorrida es diverteix amb els amics fent esport.

Moltes gràcies per aquesta estona!