L’ESCOLA

L’escola Ferran Sunyer és un centre públic d’Educació Infantil i Primària. Som l’escola pública del Barri de Sant Antoni de Barcelona.

Som una comunitat educativa formada per alumnes, pares, mares, mestres i altres professionals de l’educació, l’administració i serveis.

La llengua vehicular i d’aprenentatge és el català. El tractament sistemàtic de la llengua castellana es fa a partir de 1r. curs de primària. La llengua anglesa s’introdueix, també, a primer. L’escola ha iniciat un procés per tal d’anar intensificant l’ensenyament de l’anglès fent una part de l’àrea de Medi Natural en aquesta llengua.

És un centre educatiu arrelat al barri, integrador en la diversitat, obert a la participació activa de tots els sectors de la comunitat educativa, solidari, compromès i català.