Tallers intercicles: redecorant l’escola!

Aquesta tarda hem realitzat els tallers intercicles, habituals a la setmana cultural, on barregem alumnes de diferents edats per fer una activitat conjunta.

Mentre cicle mitjà ha estat amb els alumnes d’educació infantil els alumnes de cicle superior, juntament amb els de cicle inicial, s’han dedicat a decorar de nou els vidres de totes les plantes de l’escola i tot i que encara no està acabat ja veureu com llueix moltíssim!!

Com aquesta feina requeria treballar en petit grup els alumnes de cicle inicial que no podien estar pintant els vidres s’han dedicat a fer un mural conjunt gegant. Tota una feinada!

Des d’aquí volem agrair la gran ajuda de la Mª José Rubio, mare de l’escola, i de l’Amal Dokkar El Hamoudi,  ex-alumna de l’escola, per haver-nos fet l’esbós d’aquest dibuixos que decoraran la nostra escola durant una bona temporada.