Ens pinten l’escola!

Benvolgudes famílies,

us comuniquem que des del Consorci d’Educació de Barcelona ens han informat que a finals d’aquesta setmana o començaments de la propera s’iniciaran uns treballs llargament sol·licitats pel centre: tornar a pintar tota l’escola.

Aquesta actuació es farà principalment fora de l’horari lectiu, treballant per les nits, els caps de setmana i els ponts i festes, tot i que pot ser que alguna fase s’hagi de fer en horari lectiu. En aquest cas s’establirà una coordinació amb l’empresa encarregada de portar a terme l’obra per organitzar aquestes tasques de tal forma que l’afectació a la canalla sigui pràcticament inexistent.  Des de l’empresa ja ens han confirmat que totes les pintures que es faran servir estan perfectament homologades i són completament innòcues per la canalla.

Tant les dates d’aquesta actuació (que previsiblement s’allargarà fins a finals d’aquest trimestre) com l’horari de treball dels pintors com la gama cromàtica que es farà servir no depenen en absolut de l’escola donat que tots aquest aspectes venen determinats per diferents condicionants externs.

Des de l’escola valorem com a molt positiva aquesta notícia donat que des de que es va inaugurar el centre, ara fa pràcticament setze anys, no s’havia tornat a pintar i estem segurs que tot l’edifici guanyarà molt.