Fem pinya pel nou pati

PROJECTE

“FEM PINYA PEL NOU PATI”

El projecte “FEM PINYA PEL NOU PATI” és un projecte cooperatiu entre escola i famílies, que va sorgir de la necessitat que hi havia de reinventar el pati de l’escola. A partir d’aquí un grup de mestres i pares van començar a treballar de manera conjunta per tal de que aquest projecte es fes realitat.

Gràcies a la il·lusió i l’empenta de tota la comunitat educativa, el projecte va donar el seu fruit. I actualment els nens i nens de l’Escola Els Pinetons poden gaudir d’un pati més engrescador com un espai més d’aprenentatge. El nou pati té diferents espais on els nens/es poden gaudir a l’estona d’esbarjo, com per exemple: un rocòdrom, un sorral, un espai per fer construccions amb fustetes, un espai per dibuixar damunt de pissarra, uns tipis, uns jocs dibuixats al terra….

“FEM PINYA PEL NOU PATI” és un projecte viu que no para de créixer. Entre tots omplim el pati de somnis!

JORNADA DE PATI 2017 “SEGUIM SOMIANT…SEGUIM JUGANT”

GALERIA D’IMATGES de la jornada de pati 2017 cliqueu la foto per veure’n més (Fotos de la Núria Garriga)

ESTIMEM EL NOSTRE PATI!!  Normativa de pati

CONCURS DE LA BALDUFA