• tuetsbip

BENVINGUDA

per Administrador/a Escola Busquets i Punset -

Hola famílies!!

Aquest és el nou espai en línia de l'escola. Us deixem algunes indicacions que haureu de seguir per poder accedir a la plataforma i als recursos que anem penjant:

• Entreu al nou espai de centre, amb les claus d'accés que us hem fet arribar al correu . (cliqueu "accedir" a la part alta d'aquesta pàgina, a la dreta)
  • Canvieu la contrasenya (moodle us ho demanarà la primera vegada que accediu), reviseu les dades des de l'edició del perfil. (clicant al desplegable de la part alta a la dreta, "perfil")
  • Opcional: podeu posar una adreça de correu electrònic si en teniu (pot ser un correu de l'alumne/a o de la família, segons el cas). Depenent d'aquesta decisió podreu rebre notificacions de moodle per correu electrònic, o no, quan es produeixin novetats als cursos assignats.
  • Busqueu el vostre curs a categories i accediu! Les tutores i els tutors aniran penjant plans de treball setmanals que haureu d'anar seguint.

Esperem que us hi feu ràpid i comenceu a participar en breu.

Cuideu-vos molt!