Objectiu d’escola

“TREBALLEM PER FER PERSONES”

Els objectius que ens proposem són:

• L’objectiu d’aquesta escola és arribar a aconseguir que els nens i nenes s’adaptin al món actual amb un esperit crític i tolerant, tot fomentant els hàbits de solidaritat i respecte mutu, sense discriminació per raons de sexe, raça, llengua, religió, capacitat intel·lectual, etc.
  • L’escola donarà tanta importància a la relació personal educativa com a l’ensenyament-aprenentatge de les competències bàsiques, a fi d’intentar formar persones amb personalitat i criteris propis.
  • L’escola vetllarà per donar una educació tenint en compte la diversitat.
  • La llengua pròpia de l’escola és la llengua catalana. El programa d’immersió en llengua catalana comença a P-3 anys.
  • L’escola considerarà elements enriquidors les diferències que provinguin de la llengua familiar i zona d’origen dels alumnes.
  • L’escola realitzarà un treball per tal de promoure al màxim la integració dels alumnes nouvinguts (Pla d’acollida-Aula d’acollida) i dels alumnes amb necessitats educatives especials.