PROJECTE L’AVENTURA DE LA VIDA

L’Aventura de la Vida és una intervenció educativa que s’emmarca dins de l’educació per a la salut, com a eix transversal del currículum escolar, i s’inspira en un concepte de salut com a manera de viure autònoma, joiosa i solidària. Es tracta d’un programa creat al País Basc per EDEX.

Va ser mereixedor, l’any 1991, del Premi Reina Sofia contra les drogues, i el 1992 la Comissió de les Comunitats Europees el va destacar com un dels 4 millors programes de prevenció de la Comunitat.

S’adreça a infants de 3r, 4t, 5è i 6è d’Educació Primària. Ofereix materials didàctics, propostes de formació i activitats d’animació als mestres i a les famílies, buscant la màxima complicitat i coherència entre tots els agents educadors.

L’alumnat de cicle superior dins àrea d’educació en valors socials i cívics i a l’hora de tutoria porta a terme activitats d’aquest programa.