Participació en el projecte eTwinning

El curs 2020-2021, tot i la pandèmia, vam iniciar, des de l’àrea d’anglès, un projecte eTwinning!
Molts de vosaltres us estareu preguntant: Què és un projecte eTwinning?  La xarxa eTwinning és la comunitat educativa online més extensa de centres educatius d’Europa. És un punt de trobada i un lloc comú de treball, del qual, la nostra escola va decidir formar-ne part! Combina l’ús intensiu de la tecnologia i l’ús de l’idioma anglès en l’intercanvi amb estudiants d’altres països europeus.

L’alumnat de 5è va portar a terme el projecte: MY BOOKS ARE MY WINGS! Aquest projecte el va  compartir amb tres escoles de Turquia i una altra escola de Polònia.  Durant el curs l’alumlnat va haver  d’anar realitzant diferents activitats i les va  compartir al seu espai virtual: mytwinspace!

“The more that you read, the more things you will know. The more you learn, the more places you’ll go.’’

Va estar una experiència molt interessant !

Des de l’àrea d’anglès s’està buscant diferents activitats i propostes pedagògiques per continuar enriquint el nivell del nostre alumant.