Sant Jordi 2017

Enguany la Diada de Sant Jordi es celebra en diumenge, però a l’escola volem continuar gaudint d’aquesta festa i per això hem programat un seguit d’activitats els dies previs:

• Paradetes de Sant Jordi a l’escola:

-Dijous 20: de 9 a 9:15, de 12:15 a 12:30, de 15 a 15:15 i de 16:15 a 16:30.

-Divendres 21 : de 9 a 9:15 i de 12:15 a 12:30.

Es vendran llibres de segona mà. Dimecres i dijous trobareu unes caixes al vestíbul de l’escola per tal que pugueu col·laborar aportant llibres que ja no utilitzeu i estiguin en bon estat.

L’import aconseguit en la venda de llibres estarà destinat a fons de la biblioteca de l’escola.

Seran els nens i nenes qui estaran a les paradetes i gestionaran la venda. Us esperem amb molta il·lusió!dragao_verde

• Activitats durant el matí:

-P3 : Contes a cau d’orella.

-P4 : Contes a cau d’orella.

-P5 : Contes a cau d’orella.

-1r : Lectura de contes al Parc

-2n : Lectura de contes al Parc.

-3rA /B /C : Rodolins que fan poemes.

-4t A /B : Contes a cau d’orella.

-5è A /B : Darrer assaig de les obres de teatre de Sant Jordi.

Contes a “ Cau d’orella” explicats per: Els anys 80 i Els exploradors del temps

• Obra de Sant Jordi:

El divendres 21 a la tarda tots els nens i nenes anirem al Casal de la Gent Gran per veure la representació de la llegenda de Sant Jordi a càrrec dels alumnes de 5è. És una activitat interna per l’alumnat i els/les mestres de l’escola. Els nens i nenes han de venir a l’escola a l’hora habitual de cada tarda i la recollida  es farà en el mateix casal (C\Ramon d’Abadal). Els tutors/es acompanyaran a l’escola els alumnes que tenen activitats extraescolars. Els alumnes de 3è (amb autorització), 4t i 5è marxaran directament.

Atentament,

Equip de Mestres