Carnestoltes 2017-2018

La setmana del  5 al 9 de febrer celebrarem el Carnestoltes a l’Escola. L’objectiu que ens plantegem amb aquesta festa és fomentar la creativitat entre els nostres alumnes.

Nosaltres mateixos confeccionarem les disfresses  en espais  que farem durant aquella setmana. Així doncs, no heu de comprar cap disfressa!

El dijous 8 de gener celebrarem Dijous gras. Els nens i nenes portaran per esmorzar truita o botifarra d’ou. A cada classe sucarem pa amb tomàquet i esmorzarem tots junts per nivells.

Per fer un final de festa rodó el divendres  9 de febrer, a les 15:30h, sortirem a fer la Rua de Carnestoltes per la Rambla de la Florida. Us convidem a acompanyar-nos en aquest passeig,  que vingueu disfressats i porteu instruments i objectes que facin soroll: xiulets, olles, cassoles…  Els tutors i tutores ja us informaran de com hauran de venir vestits els infants.

Gràcies per la vostra col·laboració,

Equip de mestres