Escola Nova 21

Escola Nova 21 va presentar el mes de maig una crida oberta per seleccionar 200 escoles de Catalunya candidates a formar part d’un procés d’innovació al llarg de tres anys. Aquesta convocatòria ha catalitzat un interessant i profund debat en centenars de centres catalans, i s’ha tancat amb 456 centres educatius que han aprovat al Claustre i al Consell Escolar la seva candidatura, d’entre ells la nostra escola. La qualitat i el compromís mostrat en les propostes d’aquests centres ha superat les expectatives del propi programa. Entre aquests hi trobem molts centres que ja destaquen per una trajectòria d’innovació sòlida i altres que consideren que estan en condicions d’iniciar aquest procés. Les candidatures dels centres són una mostra representativa del sistema educatiu català: 68% de públics i 32% de concertats; un 40% tenen secundària; i un 15% són centres de màxima complexitat.

Escola Nova 21 parteix del convenciment que l’educació millora a través de la col·laboració, l’intercanvi i l’aprenentatge mutu: entre alumnes, entre mestres, entre escoles i entre societats. Per això, volem crear un ecosistema educatiu avançat que intercanviï, que aprengui, que millori el seu treball i que ajudi al canvi educatiu de tot el sistema.

Per a més informació, visiteu la seva pàgina web.quevolem_c

Escola Nova 21