TROBADA DE CORALS D’EDUCACIÓ PRIMÀRIA 2017

Aquest passat dimarts 25 d’abril els alumnes de cicle mitjà i superior de la nostra escola vam participar a la XVI Trobada de Corals d’Educació Primària que es va celebrar a l’Auditori Felip Pedrell.

Aquest curs hi van participar 15 escoles entre els 2 dies de la Trobada.

Vam xalar i gaudir molt escoltant a les altres escoles i cantant les dues cançons que vam interpretar a l’escenari: El rock de les tortugues i Cançó de bres per a una princesa negra.

El pianista (i director de la coral de l’Aldea) Tomàs Simón ens va acompanyar en les dues cançons.

Després que totes les corals cantéssin per separat a l’escenari, ens vam posar tothom dret a la platea del teatre i vam cantar dues cançons de cant comú: Si fos ocellet i Tinc armaris farcits de somnis. Aquest any l’encarregat de dirigir els 300 xiquets i xiquetes va ser el nostre mestre de música: Jesús Folch.

Ha sigut una experiència molt bona i que esperem poder repetir el pròxim curs.

Fins i tot ens van felicitar per la nostra actuació!!!

Ens veiem en el proper concert!!!

Trobada Coral 2017 on PhotoPeach