PROJECTE VINCLES INTERGENERACIONALS

Aquest dimarts, l’alumnat d’Educació Infantil de la nostra escola ha participat en el projecte de Vincles intergeneracionals organitzat per l’Associació dels Amics de la Unesco.
D’aquesta manera hem pogut gaudir d’una tarda divertida, bonica i tendra amb la presència de dos d’aquests avis que col.laboren: la… Llegeix més»

LECTURA COMPARTIDA -1r

A l’escola fem molts tipus d’activitats, una d’elles és la lectura compartida. Junts aprenem molt!
Als nens i nenes de primer ens agrada molt llegir i us ho demostrem amb aquest petit recull de fotografies.
Ens ho passem molt bé alhora que adquirim l’hàbit de la lectura!
Llegeix més»

VENDA DE FAVES -1r

Els i les alumnes de primer hem recaudat 27 euros amb la venda de faves! Aquests diners aniran destinats a Indira Rana Magar, fundadora de Casa Terra. Es tracta d’una fundació sense ànim de lucre que ajuda a la formació educativa dels infants fills de… Llegeix més»