Agenda 21

Agenda 21Agenda 21 Escolar és un programa de l’Ajuntament de Lleida que va néixer fa molt anys i que té com objectiu  dur a terme  un projecte planetari de construir un món més sostenible. El projecte proposa aconseguir aquest objectiu amb la intervenció en l’entorn més immediat.

És un projecte educatiu, participatiu i d’implicació cívica que estimula i dóna suport a la tasca en l’educació ambiental i estableix vincles entre l’escola i la ciutat.

La nostra escola va establir relació amb el projecte el curs 2013/2014. Des d’aquesta data, any rera any, el centre ha presentat diferents projectes amb l’objectiu de conscienciar tos els membres de la nostra Comunitat Educativa i treballar per millorar el medi ambient.

Amb el títol “ El bosquet de la nostra escola i la seva diversitat”, aquest curs pretenem donar continuïtat als projectes iniciats anteriors (hort, recollida selectiva, ampliació de zones verdes ) i millorar el bosc del pati.