“Fem un pas”. Concert de 6è i 1r d’ESO

Dijous passat, 7 de juny, els alumnes de 6è van participar a la 2a edició del concert “Fem un pas”, a la sala Cal Soler, de Sant Vicenç de Castellet. En aquest concert, els alumnes de 6è de les escoles Sant Miquel de Castellgalí, Pompeu Fabra d’El Pont de Vilomara i Rocafort, Sant Vicenç i Puigsoler de Sant Vicenç de Castellet, interpretaven dues cançons, acompanyats amb guitarres i altres instruments, per part dels alumnes de 1r d’ESO de l’IES Castellet.

Ara que ja tenen l’institut ben a prop, va ser una bona manera de començar-lo a conèixer a través de la música i de l’art. I ho van fer molt i molt bé!

Aquí us deixem unes imatges i vídeos del concert: https://photos.app.goo.gl/52fYXC58eFTZxGpS6