Consell escolar

Presidenta: Roser Matavacas

Cap d’estudis: Núria Blasco

Secretària: Dúnia Vilà

Sector mestres: Elisenda Suari, Núria Baeza, Marta Quevedo, Montse Rovira i Júlia Marsà.

Sector famílies: Anabel Martín, Mireia Rovira, Sofia Richart, Rosa González i Sònia Galià (AFA).

PAS: Laura Campuzano

Ajuntament: Mati Pérez

CONVOCATÒRIES

Curs 23-24

Curs 22-23

Curs 21-22

ACORDS PRESOS

Acords curs 23-24

Acords curs 22-23

COMISSIONS

COMISSIÓ ECONÒMICA

COMISSIÓ D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT I CONVIVÈNCIA

COMISSIÓ PERMANENT COMISSIÓ ESCOLA VERDA REPRESENTANT COEDUCACIÓ

Dúnia Vilà (secretària)

Elisenda Suari (mestres)

Anabel Martín (famílies)

Roser Matavacas (directora)

Núria Blasco (cap d’estudis)

Marta Quevedo (mestres)

Sònia Galià (famílies)

Roser Matavacas (directora)

Núria Blasco (cap d’estudis)

Montse Rovira (mestra)

Rosa González (famílies)

Júlia Marsà (mestres)

Rosa González (famílies)

Mati Pérez (Ajuntament)

Marta Quevedo (mestres)

Representants al CEM (Consell Escolar Municipal): Roser Matavacas, Elisenda Suari, Sofia Richart (Núria Blasco, Montse Rovira, Mireia Rovira, suplents).

Corresponen al Consell Escolar les funcions següents (Art. 148. LEC):

a) Aprovar el projecte educatiu i les modificacions corresponents per una majoria de tres cinquenes parts dels membres.

b) Aprovar la programació general anual del centre i avaluar-ne el  desenvolupament i els resultats.

c) Aprovar les propostes d’acords de corresponsabilitat, convenis i altres acords de col·laboració del centre amb entitats o institucions.

d) Aprovar les normes d’organització i funcionament i les modificacions corresponents.

e) Aprovar la carta de compromís educatiu.

f) Aprovar el pressupost del centre i el rendiment de comptes.

g) Intervenir en el procediment d’admissió d’alumnes.

h) Participar en el procediment de selecció i en la proposta de cessament del director o directora.

i) Intervenir en la resolució dels conflictes i, si escau, revisar les sancions als alumnes.

j) Aprovar les directrius per a la programació d’activitats escolars  complementàries i d’activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.

k) Participar en les anàlisis i les avaluacions del funcionament general del centre i conèixer l’evolució del rendiment escolar.

l) Aprovar els criteris de col·laboració amb altres centres i amb l’entorn.