Trobada esportiva de 2n

El dijous passat, 16 de març, va tindre lloc a Guissona la 1a Trobada del PCEE de Centres de Primària destinada als alumnes de 2n curs. Aquesta trobada pretén seguir el format de la que es fa cada any amb el alumnes de 4t però amb unes dimensions una mica més reduïdes, per tant només hi van participar els infants dels centres Ramon Faus i FEDAC de Guissona i els de l’Escola Sant Gil (que hi van anar tots els de cicle inicial).

Els nens i nenes es van dividir en grups i durant tot el matí van realitzar diferents activitats esportives, com el joc de la bandera, el pitxi, l’aranya, etc., i van jugar i gaudir amb el paracaigudes i l’inflable del CES. Després de dinar, tots junts van realitzar la frase FEM ESPORT i van disposar d’una estona de joc lliure abans de tornar cap a Torà.

Tots s’ho van passar molt bé i van conèixer i fer amistat amb nens i nenes d’altres escoles. Una experiència molt profitosa en un dia amb una temperatura esplèndida!